Wednesday, June 6, 2012

Tok Bali, Kelantan

Ada sorang kawan rapat saya, Lea dah cerita pasal Villa Danialla Resort di Mukim Kandis, Tok Bali tempat kami satu kumpulan menginap.
Jadi saya taknak cerita pasal resort tu, cuma nak cerita kawasan sekeliling.

Waktu saya sampai di area Tok Bali ni, dah cecah pukul 7pm..Memang dah gelap kawasan situ, sebab hujan rintik2...

Saya ingat kawasannya takdahla sesibuk mana...Sesekali bila sampai dekat ngan bridge Tok Bali Bay, memang sesak.

Ada pasar malam sebelah kanan..Ada shopping mall, Kedai Rakyat 1Malaysia & kedai2 kecik kalau tak salah sebelah kiri..Memang sangat happening.

Dalam hati, "Wow..nak kena terjah esok ni..."

Saya memang pantang tengok benda2 ni.. :)
Jom tengok coret2 disini: http://www.come2kelantan.my/place/tok-bali

Cuma saya tak pasti, pasar malam tu dibuka setiap hari ke?
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails