Friday, June 8, 2012

Nasi beriani dengan petai. Ada berani?

Hehe...

Pelik kan makan nasi beriani dengan petai. Saya dengan Mr F memang 'hantu petai'

Kebetulan, akak saya baru balik kampong dan mak ayah saya kirimkan petai untuk anak2 nya yang tak balik.

Apa lagi melahapla, tapi hanya boleh tunggu hujung minggu sebab nanti esok gi kerja, confirm bau petai..HUHU...

Sebab tu la harini, kami berdua melahap petai. Satu papan je. Tapi, terpaksa makan dengan nasi beriani.

Sebab harini saya masak dinner nasi beriani dengan kari ayam.

Hmm, bercakap pasal nasi beriani, dah lama saya tak masak benda ni. Mr F la yang rajin buat. Tapi, lately ni, sejak dah ada Nasi Arab, nasi beriani memang telah dilupakan terus.

Jadi, bila masak harini, takdela sedap macam masak dulu2..Orang kata, tak constant masak ni :) Maklumlah bukan pakar...Takpe, kita cuba lagi ye.

Tapi, memang sedapla makan petai dengan nasi beriani. Rasa petai tu lebih. Huh
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails