Wednesday, February 13, 2013

Pemilihan jubin untuk bilik air

Cerita ni dah lama tertangguh...Sampai ketiga-tiga bilik air yang direnovate tu pun dah beratus2 kali guna :)

Sebabnya, banyak gambar dalam handphone dan tuan punya handphone ni jenis 'malas' sikit nak buat kerja lebih masa...

Hinggalah, masa cuti CNY2013, cik abe tuan punya handphone ni nak memformat kan handphone kesayangannya isterinya...Maka, ditransfer la semua gambo dalam hanphone tersebut...

Ok, ini adalah antara gambar semasa pemilihan jubin..diambil di Jalan Reko, Kajang...Nice combination jugak...Temanya hijau....Tapi, bukan ini pilihan saya...


Next...Jubin ini pulak dengan tema warna merah-oren....Tapi, juga bukan pilhan saya...


Ini bukan bilik air rumah saya...Tetapi, rumah kakak ipar di Alam Damai..Baru je siap penghujung tahun lepas...Kombinasi jubin yang agak menarik....


Ha...inilah salah satu pilihan untuk bilik air rumah saya..Bahagian bawah...Waktu ni, tengah menyusun jubin mengikut pattern apa yang sesuai..Ada zigzag, ada lurus...


Last-last sekali, jadilah seperti gambo di bawah...Gabungan lantai (warna kelabu) dan dinding (krim dan coklat)


Gambar penuh, takde...Sebab tuan punya rumah, masih 'malas' nak tangkap gambo :)

Anna Da Lady



No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails