Wednesday, June 20, 2012

Annual Dinner

Minggu depan, Jumaat malam Sabtu ada dinner ofis saya yang bertempat di Nilai Springs Resort.

Hmm, seperti biasa setiap tahun akan ada jabatan-jabatan dalam satu fakulti bergilir-gilir menajdi tuan rumah. Dan tahun ni, jabatan saya jadi tuan rumah.

Kalau nak ikutkan, jabatan kami ni terkenal dengan golongan yang memang tak pandai nak buat acara yang gempak. Just cukup2 makan je..So, tahun ni pun nampak gayanya macam tu la:)

Last minute, baru tau ada tugasan yang perlu dipersembahkan untuk malam tersebut. Saya dan beberapa senior yang lain kena buat Seloka dalam dialek negeri masing-masing...

Alamak! Saya bukannya pandai sangat berceloteh dalam bahasa utara. Sebab lidah saya hanya jadi bila bertemu dengan orang utara. Kalau saya yang nak cakap sendiri, memang susaaaaaaaaaaaaahla nak dengaq...

Huhu,
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails