Friday, January 20, 2012

Kehilangan anak

Baru dapat berita daripada kawan seperjuangan di tempat kerja lama di Penang.

Mula-mula dikejutkan dengan mesej daripada beliau dalam FB.

"Lily ada berita sedih ni"

Pastu reply tru FB...tiada balasan...

Maka, ambil telefon and call beliau.

Saya: Lily...Kenapa ni?
Lily: Alang...anak dia meninggal 2 hari lepas..

Saya: Eh, bukan anak dia dah besar ke?
Lily: Aa, dah hampir setahun dah..Meninggal kat baby sitter.

Saya: Alang kat mana skang?
Lily: Putrajaya

Saya: Camne tu?
Lily: Alang bagitau, babysitter dia call, pastu bagitau baby dah biru.Pastu suami Alang pergi tengok. Buat CPR, tak berjaya. Nadi ada lagi. Bawa klinik lebih kurang 1km dari situ. Dr kata dah takde. Pastu bawa pergi hospital. Dr kata kena buat post mortem. Alang kata taknak. Tapi disebabkan prosedur, buat jugak.

Saya: Pastu?
Lily: Lily pun tak tanya lagi puncanya. Tapi Alang tu tabahla..Tau kan dia camne?

Hmm, masalahnya banyak nye dengar baby-baby meninggal semasa di tempat pengasuh di Putrajaya,
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails