Showing posts with label weekend. Show all posts
Showing posts with label weekend. Show all posts

Saturday, April 6, 2013

Berumah di tepi pantai!

Alangkah indah, kalau rumah ku di tepi pantaii...HMM....

From Glory Beach Resort, Port Dickson Tingkat 8....






Anna Da Lady

Saturday, April 21, 2012

210412: Masih di rumah KAMI

Ye, sampai sekarang, saya dan Mr F masih berada di depan komp. memasing. Sorang belah kanan, sorang belah kiri...

Mr F tengah khusyuk membaca artikel di tenet tentang gadget semasa, teknologi semasa, dan game semasa. Itulah salah satu senarai fevret Mr F.

Saya pula baru nak bersenang lenang membuka blog untuk ditaip entry selepas berhempas pulas mengemas rumah yang dah 'serabai' setelah diignorekan sejak sekian lama :)

Baru tadi je lelap sebentar melepaskan penat and baru je mengadap breakfast kami berdua yang cukup simple dan instant!

Supa cendawan Campbell (perisa Ayam Keju dengan Crouton) dan air Teacino Vanilla untuk Mr F dan air nescafe bersusu untuk saya...Baru rasa segar sikit...

Tadi...

Saya: Abang, bila kita nak keluar ni?
Mr F: Taknakla. Abang nak duduk rumah.


Saya: aik, selalu dia yang ajak kita keluar.
Mr F: penatla harini.

Ok..kita tunggu petang2 satgi confirm kena keluarnya :)
Mana pernah duduk umah satu hari suntuk :)

Anna Da Lady

Saturday, April 7, 2012

070412: Gara-gara nak menghabiskan stok ayam kisar

Semalam, 060412, pergi ke supermarket mencari bahan untuk masak dinner.

Rasa nak masak western food tapi ala2 rasa Melayu :)

Maka, terjadilah spagetti bersama ayam kisar dengan sos tomato Prego.

Untuk Mr F tanpa cabai...Tapi untuk saya yang tekak Melayu dan mesti pedas, potong cili padi :)

Harini, 070412...

Lepas je breakfast, terus lajak pergi window shopping...Kat furniture store & Electric...Saja jamu mata :)

Pastu, lunch at Restoran Jaring, SJ...

Ni kali ke 2 saya jejak kaki di sini..Suka tempat ni sebab banyak pilihan lauk..Harga? Okla :)

Pastu, lajak pulak ke Bandar Putra Permai..Jamu mata tengok bed frame n mattress...Ada satu kedai ni, sangat bagus dia punya explanation...Banyak benda dia kongsi dengan kitaorang :)

Balik rumah, nak dekat pukul 6..Lepas je solat, terus masuk dapur, bersilat dengan periuk belanga...

Ramuan penting untuk makanan malam ialah
1) Macaroni
2) Ayam kisar lebihan semalam :)
3) Lada hitam

Siap...Macaroni goreng dengan telur n ayam kisar,
Anna Da Lady

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails