Huwaaa...2 minggu berturut-turut setiap kali keluar gi H&M and C&A atau ngadap komputer depan online website, confirm tangan ni gatal nak 'grab' OR 'click'...Speseli yang tengah sale 50%..
Habislah, Mr F bising lepas ni...
Dah dah...Lepas ni kena simpan duit tabung nak hi jalan-jalan kat London pulak :(
Lepas tu, nak sambut 'orang baru' pulak..Memang la lagi kena berhati-hati dalam berbelanja
Anna Da Lady
Showing posts with label Sale. Show all posts
Showing posts with label Sale. Show all posts
Wednesday, October 8, 2014
Monday, March 10, 2014
Digital camera to let go: CANON vs NIKON
Jenis 1: Canon IXUS 120 IS (since 2008)
Jenis 2: NIKON Coolpix L3 (since 2006)
Dua-dua masih dalam keadaan baik.
Anna Da Lady
Long dress to let go : New & Pre-loved
Jenis 1 (NEW): Peplum style bercorak floral
Nota kaki: sesuai untuk yang langsing dan ketinggian lebih kurang 160-165cm, kecuali yang suka pakai kasut high heel :)
Jenis 2 (NEW): Style jubah moden
Nota kaki:
- Dua lapis kain, boleh adjust belt pink tu
- Free size, ketinggian 160cm ke atas jugak lebih sesuai, kecuali yang suka pakai kasut high heel :)
Jenis 3 (Pre-loved): Penjelasan seperti Jenis 1
Nota kaki:
- warnanya hitam
- perhiasan labuci di dada dan tangan.
Tujuan nak let go yang NEW: Kakngah saya tersilap beli secara online.
Sesiapa yang berminat, boleh beri comment atau emel, terima kasih...
Anna Da Lady
Subscribe to:
Posts (Atom)




