Wednesday, June 9, 2010

Rasa-rasanya nak dekat dah ni...Around da corner

"ARGH...tensionnya..tensionnya"

"EEEE..geramnya aku dgn mamat ni....lain kali cakapla betul-betul"

"Aik..awat, aku rasa penat semacam je ye?"

"Hmmm...pasal pe rasa kenyang ye?"

Itula antara petikan ayat yang melanda saya apabila "Ms P" in English or "Cik H" nak mengunjungi saya...
Tapi saya rasa most of the woman out there, mesti akan mengalami salah satu daripada perkara-perkara berikut apabila IA mendekati kita...


Saya ingin berkongsi satu artikel hasil carian saya tru Mr Google..Thanks, Mr G..You r helping me 'bery muchh', ooo...


Title: Learning on period symptoms

Summary:
Setiap perempuan mempunyai simptom period yang berbeza. Ada yang O.K dan ada yang K.O..
K.O di sini tidakla membawa maksud "die" or "gelong" ye puan-puan..hehe..
Apapun, dalam artikel tersebut, disenaraikan beberapa simptom yang mungkin akan terjadi b4, semasa or after event tersebut berlaku...Let see what it is...
1) Kejang
2) Sakit kepala..or pening lalat gitu..
3) Depression or tension seumpamanya
4) Anxiety
5) Confuse
6) Mood changes
7) Selera makan reduce or increase

Conclusion:
Tapi, apapun itulah keistimewaannya kaum HAWA yang dicipta oleh Allah s.w.t ini...
Hehe..
Dengan perkara2 sebeginilah, maka terciptanya kita di dunia ini...

Aku yang moody,
Anna Da Lady








No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails