Friday, July 9, 2010

Dulu nampak...sekarang tidak lagi...


Apa yang nampak? Apa yang tiada lagi?

Hmm..sebenarnya nak berkongsi cerita...

Dulu...suatu ketika dahulu, kalau tak salah saya era 90an, 
jika saya n famili masuk KL je dari arah Utara PLUS Highway, mesti nampak 'something' yang tinggi, 
yang menandakan dah masuk KL...

tandanya akan nampak daripada lokasi yang saya tunjuk di atas tu..
memang WAJIB saya tengok/nampak setiap kali nak sampai KL...

membuatkan semangat saya berkobar-kobarla, sebab dah sampai tempat yang dituju...
penat oo, dok dalam kereta lama-lama...

Nak tau apa dia? Ha...ni dia...

MENARA KUALA LUMPUR

Sekarang, semua itu hanya tinggal kenangan...
Coz, sekarang tiada lagi Menara Kuala Lumpur untuk ditatap dari jauh from atas highway..
Hanya nampak bangunan2 mencakar langit yang menutup keteguhan Menara KL tu...

Satu kerugian bagi saya,
Anna Da Lady 

2 comments:

  1. kena tgk bangunan lain la plak pasni sebagai tanda. hehehe

    ReplyDelete
  2. To nOj, boleh je tengok bangunan lain sebagai tanda..tapi, tetap tak sama macam tengok Menara KL..hehe..satu kebanggaan tu..

    ReplyDelete

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails