Friday, July 2, 2010

Anda sudah mendaftar sebagai pengundi?

1.9 juta Melayu layak mengundi belum mendaftar 


Itula antara tajuk utama di muka akhbar pada hari ini...

So, apalagi..sesiapa yang rasa belum mendaftar silala pergi mendaftar...

Tapi, mesti ada sebahagian daripada kita kan yang taktahu macam mana nak mendaftar...hehe...
Sini antara cara untuk mendaftar sebagai pemilih...

Ada seseorang cerita kepada saya, 
"Rugi ooo tak pergi mengundi..
sebab kita rasa masa nak pilihanraya tu, suasana nye macam raya...
Best woo..."

Saya ni camne?
Anna Da Lady

10 comments:

  1. betul..betul best pegi mengundi..rugi tul sape tak daftar lagi..errr acik dah daftar lum??

    ReplyDelete
  2. hehe...agak-agak Acik dah daftar ke belum ye?

    ReplyDelete
  3. salam anna,nanti saya pun mengundi ye.re; kan nak raya..so lemang keluar dah

    ReplyDelete
  4. To MamaTiaMia..thanks jenguk sini..sedap tengok lemang tu..rasa nak g cari jugak..hehe

    ReplyDelete
  5. ermmm..makcik,pakcik aku cikgu tapi xgundi2 juga..daftar ada la...

    ReplyDelete
  6. hmm...benda2 cenggini tak kira kita ni keje ape etc...tapi, tula cuba baca blog Ben, dia ada bg view kenapa tak mendaftar sebagai pengundi..itu pendapatnya..maybe pendapat anda berbeza jugak...

    ReplyDelete
  7. salam anna!

    terime kaseh jalan blog. oh saye lah tu yang termasuk dalam 1.9juta melayu yang belum mendaftar. teringin jugak nak mengundi tapi paekan dayaa... jauh di rantau orang~ :)

    ReplyDelete
  8. To dR Hannah..hehe...takpe, jauh2 tu berjasa jugak...

    ReplyDelete
  9. aritu pak mentua aku dtg..dia asek tnya aku soalan tu ja..dah daftar lum??

    ReplyDelete
  10. hehe..so, ape jawapannya?aku rasa aku tau..huhu

    ReplyDelete

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails