Friday, July 16, 2010

Anda penggemar komik?

Jika anda penggemar komik, watak apa yang anda kenal?
Batman?
Detective Conan?

Tapi, adakah anda kenal siapa itu:-
Khalid Ibn Walid?
Abdullah Ibn Mas ud?

Dengan semangat untuk menyerapkan ilmu-ilmu mengenali para sahabat Rasulullah S.A.W,
Telaga Biru telah mengeluarkan suatu komik para pahlawan Islam
dalam bentuk yang boleh dibaca oleh semua peringkat, terutamanya para remaja dan kanak-kanak.
...Berwarna-warni...
...Dialog dalam Bahasa Melayu yang sesuai dan tepat...
...Mempunyai lebih kurang 80m/s dengan harga sekitar RM20, kalau tak salah...
...Kertas yang berkualiti...
...Diselitkan dengan artikel-artikel pengetahuan agama juga...

Bak kata Editor yang dijemput dalam MHI tadi:-
"Kalau nak buat Kuliyyah Subuh pun boleh, sebab isi-isinya bermanfaat bukan sekadar komik."

Bagusnya dijadikan sebagai salah satu bacaan anak-anak,
Anna Da Lady

6 comments:

  1. ha..apa lagi..belila awal2 bagi kat Erfan...hehe

    ReplyDelete
  2. zaman muda dulu (skang stil muda gak :P) mmg layan komik..tp baca adik punye la.x kose nk beli.every week kuar, mana larat nk beli :P

    ReplyDelete
  3. aik, skang bukan still muda ke?hehe..aakan, komik skang ni dah bermacam-macam.pastu,kerap pulak dia keluar..hehe..

    ReplyDelete
  4. dah lama betul tak baca komik ni

    ReplyDelete
  5. To Sis, apa lagi, mulala baca komik berilmiah..hehe...

    ReplyDelete

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails