Friday, August 3, 2012

CDM-cash deposit machine

Hmm..harini betul2 buat saya pening kepala..sampai kena mintak cuti rehat...

Ni disebabkan masalah memasukkan $$$ kat CDM at satu bank ni.

Asyik dok reject je saya punya duit, padahal saya baru je amik $$$ tu kat bank lain...

Mula-mula, lepas reject dalam 2 kali, CDM tu terima lah saya punya duit, tapi tak cukup..Then, saya add lagi...

Reject jugak..Sehinggalah, tetiba tup........

Kad saya keluar balik...Taktau apa jadi dgn duit tu, saya terus buat repot kat bank tu...Entahla samada saya ni silap atau CDM tu silap...

Sebab tu la, saya tak suka guna CDM..lebih gemar khidmat -akak-abang- kat kaunter...walaupun kena menunggu, tapi yakin selamat!!!

Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails