Saturday, August 4, 2012

Bila teringat anak buah!!!

Semasa berbuka puasa bersama dengan supplier Mr F, terjumpa sorang isteri kepada kawan Mr F, jadi sembang la dengan dia;

Saya: Dari mana?
Dia: Putrajaya.

Saya: oooo...anak ni umur berapa...
Dia: Darjah 3 dengan tadika 5 tahun.

Saya: O, sama dengan anak akak saya la..Perangai pun nampak sama...
Dia: aa, lasak sikit diaorang ni...

Terus teringat anak buah@Bangi tu...Dah lama tak jumpa diaorang...Dulu, waktu bujang selalu la lepak...

Tetiba, dalam pukul 7.15 gitu....

"Acik........................."

Hah...terkejut eden...

Nampak anak buah saya yang besar darjah 3 tu datang menghampiri meja saya dan Mr F...
Sangat terkejut okay....

Mata saya dok melilau cari si adik umur 5 tahun tu...

Akak saya kata "Tu dia...Adik dok melilau tadi..Lasak dia ni..."

Aa...salaman pertama dapat pabila dapat tangkap adik, ialah tumbukan di paha..hehe...adik...adik...

Saya sayang semua anak saya, terutama kalau masih kecik, comei kot...
Anna Da Lady


No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails