Monday, August 13, 2012

Baru rasa mood nak shopping...

Orang lain mesti dah start lama kan membeli belah perkakas raya?

Saya baru ada mood nak mula shopping baju-bajan, sebab baru masuk gaji...Hehehe..Baru best sikit!

Tadi, balik je ofis dengan kepala pusing2 tu, sempat singgah di AEON Taman Equinne, odw nak balik rumah je pun.

Pergi bahagian lelaki terus, sebab niat nak cari baju kasual Mr F. Langsung tak tengok bahagian perempuan. Memang sekarang ni, mood nak beli baju untuk diri sendiri tak datang lagi. Entahla bila 'dia' nak mai balik :)

Sambar 2 pasang baju kasual Mr F. Tapi dua2 lain saiz. Sebab saya confuse saiz mana elok sebenarnya...

Last-last bila balik, satu OK, satu memang rasanya kena tukar balik...Rasanya boleh kot...Sbab dulu masa kat Penang, kami dapat tukar balik baju.

Mr F sempat komen tadi...

"Nanti kalau nak beli baju, tunggula Abang..."

Saya cakap dalam hati je..Camne nak tunggu...Abang bz..Hehehe (dalam hati je tau!)

Tapi, apapun saya sangat seronok bila rumah dekat dengan AEON, sebab saya dapat 'bau' suasana membeli-belah...Hehe..Baik di Pennag, mahupun di sini...

Anna Da Lady




No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails