Thursday, December 9, 2010

Tag: Mengenali KAMU Dengan Lebih Dekat

Ditag oleh Ibu Adni yang bakal mendapat anak kedua InsyaAllah, bulan 3 tahun depan ye..
Jantinanya apa ye? Tak kisahkan, yang penting selamat kedua-duanya...
Take care, Dear...

Mengenali KAMU dengan lebih dekat...So, kita kena keluarkan FAKTA la yer?
Ok, rasanya saya pernah menceritakan hal-hal ni dalam entry ni..

Cuma ada nak tambah lagi sikit...

#1: Saya agak geli 'banyak' dengan binatang2 atau serangga yang boleh 'meliuk-lintuk' contohnya...segala jenis cacing, ular. pacat, lintah dan seangkatan dengannya. Saya boleh tergamam kat situ dan menjerit...AAAAAAAAAA

#2: Saya tak suka makan ubat. Pernah bercerita pasal hal ni dalam entry ni. So, kalau saya rasa tak sedap badan ke, saya cuba tahan sampai orang bagi kat saya.

#3: Pernah digelar 'minah rempit' oleh a few of my frenz during zaman degree.

#4: Pernah kehilangan motor kesayangan masa zaman degree. Motor yang hilang adalah Kriss warna merah dengan nombor plat start with B at PKNS, Bangi. My first motor yang diregisterkan atas nama saya. Wallahualam apa yang jadi padanya. Tapi, faktanya, ada ketikanya saya sangat trauma bila nak parking kat mana2. Akan tengok kiri dan kanan. Kepada pencuri motor tersebut atau motor mana-mana pun (saya rasa memang orang yang tunggu kat tepi motor sambil pegang helmet, cuma tak ingat mukanya), bertaubatlah. Sesungguhnya apa yang anda perolehi itu adalah HARAM.

#5: Kereta yang saya bawa ke hulu ke hilir skang adalah my mom punya. Saya tak rasa nak beli lagi kereta sendiri sebab nanti kalaulah kata saya sambung kat obesea, sape nak sambung bayar. Rugi tak?Hehe...Tapi kalau sambung dalam negeri, bolehla start me 'nyurvey' tahun depan ni..Huhu...

#6: Saya suka 'lelaki' berjanggut and berkulit tidak cerah, tidak jambu, tidak skinny. Huhu.....

Cukupla sampai di sini,
Anna Da Lady


2 comments:

  1. aik, 6 je? jauh dari 25 tu..kalu entry dulu pun 15 campor 6 baru 21..nak kena babab ni..he

    btw, bila hang nak melangsung ni kam? macam dah ada je ni, kan..habaq kat kawan na..tak habaq aku merajok

    fakta no. 6 tu takleh blah..terus pulak aku teringat si pejal...bukan korang panggil dia janggut ke? uhuhu naseb bek laki org..heeeeheee

    ReplyDelete
  2. To Fizah, janganla babab saya..takutla..hehe..dah habis idea..penat plak rasa 'otak' ni mengarang ayat.. :)..sowi ye..
    Psl nak melangsung tu, tunggu jelah ye..insyaAllah ada masanya akan smpai jugak...
    Aik, bahaya tu kena mengena ngan Pejal plak..Ish ish..Hehe

    ReplyDelete

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails