Tuesday, December 14, 2010

HIJAB CONTEST dan giveaway by SOFFYA ESHOPE!


Nak join jugak ye?

Cepat-cepat tau, sebab tarikh tutup before next year..
So, jangan baru nak join tahun depan cukuplah :)
31 Dec 2010

Hadiahnya berupa:
1) Jika ladies yang menang;  tudung ERIESYA atau tudung curly ala rozita che wan tu (kalau perempuan yang menang), beserta pin/clip shawl
2) Jika boyz yang menang; maybe perfume....
saya ada cdgn tuk boyz ni...bagi je tudung..bleh bagi kat Gf dia ke, mak dia ke..tak ke lagi ramai terharu..so, lagi ramai akan tanya dari mana dpt benda ni?...Saya sukalah..Tolong cari lagi, boleh? :):)

When talk bout contest/giveaway ni....

Yes, I love joining the contest.
Xspeseli kalau dapat tudung-tudung or accessories gni...Huhu...
Yelah, ladies kan tak terlepas dari nak pelbagaikan apa yang ada...

Mungkin anda tidak,
 tapi saya 
*
*
*
YA... :)

So, untuk giveaway ni, kena TAG 3 orang:
1) Ibu Imaan
2) Kak Hajar
3) Jue

Plus; sesapa je yang terbaca entry ni :)

Done
Anna Da Lady


2 comments:

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails