Friday, December 10, 2010

#10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad.

Wah, wah, wah..Bab ni memang saya suka :)
Walaupun saya ni jenis tak hafal lirik dan suka putar belitkan lirik, tapi saya suka dengar lagu.

Kalau cakap bab radio, saya suka dengar Red FM (Lagu omputih) and Sinar FM (Lagu melayu)...
Sesuai dengan jiwa...Channel-channel lain tak masuk sangat...

Bila bab lagu, tak kisah waktu saya sedih ke, hepi ke, boring ke, hyped ke, mad ke,
semua saya campur aduk...
Kebanyakan lagu rancak, sebab kalau sedih ke , boring ke, bleh naikkan mood semula...
Lately ni, saya banyak dengar lagu omputih sebab my BFF banyak provide kat saya latest and best songs from singers like Taylor Swift, Train ke?, Kesha etc.

Antara lagunya:
- Hey Soul Sister
- Save Me, San Fransisco
- Trouble is a Friend
- Tik Tok dan banyak lagik

Tak ingat plak tittle lagu lain..hehe...Tapi apapun lagu yang diputarkan kat radio Red FM memang saya suka...

I love listen to music,
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails