Wednesday, December 22, 2010

Azam tahun 2011

Dijemput oleh Matjoe untuk menyertai contest ni :)

So, azam saya untuk 2011, sebenarnya...
Hmm, susah jugak..sebab saya ni jenis orang yang sukar nak membuat azam..hehe
senang kata, jadi jadilah...orang yang sometime 'last-last minute'..boleh tak cakap mcm tu?..hehe

Tapi, disebabkan ada entry macam ni, so saya rasa azam saya...
selingan: weh, azam boleh rasa-rasa ka?hehe...

Azam saya, nak ada jadi anak yang solehah bukan tholehah pada kedua ibu bapa dan juga berbakti pada keluarga...

Tahun ni dalam keluarga kami banyak dugaan yang menimpa..
Terutama pada penghujung 2010...
Dengan perginya Paklong (abang my dad) at Yong Peng, Johor sebab sakit barah, perginya Tok di Kedah menghadap Illahi...
Ingat lagi My mom ada berkongsi, my arwah Tok ada pesan, jagalah hubungan kami semua sedara elok-elok..
Jangan ada yang putus...Hmm...

Kenangan bersama arwah Paklong...

Dan seperti yang saya kongsi dalam entry sebelum ni, my Mak Lang pulak disahkan menghidap blood cancer..

Hmm, perasaan saya? sukar digambarkan...
Tadi, sempat melinangkan air mata bila mengenangkan semua yang telah pergi, yang sedang sakit dan kami yang masih hidup ni perlu meneruskan kehidupan...

Itulah azam saya yang pertama sekali...

Azam kedua, ingin cepat cepat sambung ngaji so, dot dot dot....(akan dikongsi kemudian)....

contest ini dianjurkan oleh Matjoe dan turut ditaja oleh Eyriqazz (rm 50) Kak Ina KL (cookies rm50) dan AbangEnsem (6 ebook, rm120)

Ada luck ke?,
Anna Da Lady

5 comments:

  1. Salam ziarah, Anna :D Semoga jadi anak yang solehah. Amin. Gud luck ya. Saya pon berkira2 nak join contest ni. Entri masih dalam draft. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. salam ana. sy pun put family n happiness as my priority. terima kasih joint contest saya. sy pun ada tulis azam 2011 saya, akan publish pada 1 jan nnti

    saya still akan upload picture dlm facebook page, kalau ramai yang like. apapun your entry cukup syarat. contest 1, 2 ,3 semua layak. cuma dekat facebook tu kalau nak menang, kenelah tinggi bilangan 'like'

    ReplyDelete
  3. selamat berjaya :)

    [maksu dari http://ceritakosong.blogspot.com/]

    malas nak tukar id

    ReplyDelete
  4. salam ziarah... semoga azam tercapai... ^_^

    ReplyDelete

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails