Monday, June 10, 2013

Mangga vs Moist Cake

Petang semalam, sempat pergi rumah Maksu saya kat KL dengan Angah saya anak beranak...Semua perempuan kecuali anak bujang dia berumur 4 tahun :)

Makan-makan petang kat rumah Maksu. Menu nya: spageti (maksu saya buatkan), bihun sup and laksa (angah saya beli kat rumah dia)...

Tetiba, saya terasa saya perlukan sesuatu yang masam dan manis...Ok, masam dah setel, sebab sebelum bergerak maksu saya bagi satu mangga epal..Hmm, sedapnya!

Cuma, manis je belum setel...Namun begitu, Allah dengar saya nyer permintaan...

Tetiba, angah saya suakan satu pinggan moist cake-coklat malam tu. Dia belikan sebelum pergi rumah Maksu lagi, cuma saya je tak perasan..

Wow, sodapnya! Cuma saya makan satu slice je, cukupla....Kalau banyak2 nanti, jadi lain pulak :)

Terima kasih Allah
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails