Tuesday, June 4, 2013

Karenah kids: Minta ''something'

Sekarang ni sudah hampir pukul 5. Maka, mata dan otak akan automotik semakin lemah, tak boleh mengadap komputer, tak boleh mengadap buku atau kertas-kertas.

Memandangkan Mr F tiada di sisi untuk satu waktu yang agak panjang, maka rumah my sis menjadi penginapan sementara buat masa sekarang.

My sis ada 2 anak lelaki. Sorang umur Darjah 4, sorang lagi 6 tahun. Walaupun berbeza usia, and of course saiz badan, tapi 'pemikiran' mereka SAMA...

1) Suka membuli saya, sebab saya ni sayangggggggg sangat dengan diaorang
2) Suka ajuk cakap saya, sebab saya ni suka layannnnnnnnnnnnn diaorang

Kedua-dua perkara di atas tak mengapa buat masa sekarang, satu hiburan kot! Tapi, kena la berpada-pada kan, nanti kot2 terbawak ke orang lain

Cuma, satu benda ni yang memang akan 'merunsingkan' saya terutama bila time nak balik kerja...

Ayat-ayat berikut selalu akan berkumandang di telinga..Macam semalam...

Anak banglong cakap.."Acik, kenapa Acik tak beli mainan kat Along? Nanti Acik bawak Along beli ye?'

Okeh....Mainan lagik...

Tapi benda tu kekadang je, kalu mereka dan boring dengan mainan yang ada..

Ni tengah ligat nak mengatur beli 'jajan' kat diaorang ni..Nampaknya kena buat stok ni :)

Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails