Friday, June 7, 2013

Donut pisang?

Cuba teka apa ni?


Hahaha...Ini sebab nak tengah release penat mata la, terus mengadap blog...

Ok, gambo ni sangatlah dah lama, awal tahun ni...

Waktu tu, saya sangat rajin uli adunan nak buat donut...sebab terpengaruh tengok kawan saya punya status kat FB...

Banyak kali saya buat, sampai dapat satu adunan yang perfect, lembut and agak rangup :)

Tapi, saya tak campur pun dengan pisang tu? So, kalau campur, mesti lagi sedap kan?

Cuma sekarang, kalau ditanya macammana resepinya, saya tarak ingat :)

Hehe, sudah lama tak masak didapur, jadi agaknya mesti tangan ni pun 'keras' je bila pegang pisau and kuali :)

Ok, ni nak bergerak gi Shah Alam, cancincau! Laters, baby
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails