Tuesday, July 10, 2012

Banyaknya restoran di Bangi sekarang ni ye

Tadi, kawan saya belanja makan di satu restoran yang quite 'glemer'..Restoran Horzion Garden.

Pertama kali dengar nama restoran ni, tertanya2 di mana ye. Dia ada sebut sebaris dengan Tutti Fruti.

Masalahnya, dah lama saya tak melepak2 di restoran sekitar Bangi since kahwin ni. Pastu, masa nak cari restoran tadi;

Kawan saya: Eh, awak...Kenapa guna jalan ni?
Saya: Hah, nape?

Kawan saya: Sebab nanti kena belok seksi sikit la. Tapi, ok ja.
Saya: Aik, bukan kalau sebaris dengan Tutti Fruit area depan sikit tu ke? Ala...Lupala. Ice room la. Confuse sebenarnya.

Kawan saya: Aa, ice room.
Saya: Banyak ye restoran kat Bangi ni.

Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails