Friday, February 10, 2012

Fakta di sebalik penutup bekas air plastik

Adakah saya ni jenis yang ketinggalan?

ATAU

Adakah saya ni jenis tak ambil endah benda yang remeh-temeh ni?

Ikuti perbualan ini di antara saya dan Mr F:

Mr F: Awak cuba tengok bekas penutup air McD ni?
Saya: Aa, kenapa?

Mr F: Can you see something that really interesting to discuss?
Saya: Hmm, apa ye?

Mr F: Nampak tak butang-butang ni? Boleh dipicit.
Saya: Ha, baru perasan...Aik ada tulis rutbir and diet la...Tapi, tak guna and tak picit pun? Pastu takdela plak tulis Coco-cola ke ...

Mr F: Ha, tulah...kalau kat US, memang benda2 ni dipicit bagi membezakan air ni dengan air ni...

P.S: gambar bakal menyusul.

Oh, gitu,
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails