Tuesday, June 8, 2010

Melaka...I'm coming...

Hehe..saya join lagi satu giveaway ni..from Kawan kita di Melaka...Comeinya dia letak gambo anak dia kat situ...macam "Apek yang manyak encem dari Melaka"..hehe...
Hadiahnya BEST kedebom...sebab dapat baucer g Melaka tau..plus hadiah2 lain..


Dalam impian saya, memang ada plan nak g sana..sebab saya tak melawat Melaka Bandar Bersejarah ni betul2 lagi...maksudnya..saya tak tengok lagi bnda2 yang bersejarah tu..A Famosa etc..apala saya ni...nama je Malaysian..hehe
sebabnya....takde sebab..hehe 

Then, kepada Kawan kita ni, pls choose me..hehe...

Thanks dan salam perkenalan,
Anna Da Lady

2 comments:

  1. salam..tima kasih join. Insya Allah, kalau ader rezeki...mesti boleh menang :)
    jgn lupa ajak kawan2 sekali yer

    ReplyDelete

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails