Monday, January 10, 2011

Neslo ais kurang manis satu!

Neslo...
My favourite drink...

WHY?
Coz ia membuatkan saya 'bersemangat' setiap hari :)
Tapi, bahaya kan kalau minum sokmo...Huhu...

Just want to share...
Saya memang dalam satu hari, akan minum satu minuman manis...
Always, with susu... :)

Then, if saya buat sendiri, saya akan kurangkan kuantiti susu krim or sugar...
Then, bila saya nak minum di luar, saya akan cakap

"Neslo ais kurang manis satu, dik"

H/ever, you know...
Apa yang saya dapat?

MANIS ke KURANG MANIS???

Most of the time, MANIS, weh...

Hmm...ntahla...

Kita ni punyala tolong kedai tu nak kurangkan penggunaan gula/susu krim...
But, then....
Still tetap MANIS.....

Macam mana tu?
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails