Friday, March 23, 2012

230312: Happy birthday my ABAH...with 'flower words'

Hehe..Pagi tadi waktu tengah asyik telefon student baru tersedar...

"ALamak, 23haribulan la...besday abah...for the first time selama dah besaq panjang ni, terlupa besday abah harini :)"

Alhamdulillah, walaubagaimana pun masih sempat ucapkan selamat hari ulangtahun kepada abah yang tersayang...

Lepas je ingat, tu pun kali ke-3 teringat, terus call...

Saya: Assalamualaikum Abah...Wah, rasa lebih muda ke harini?
Abah: Always...Hehe


Saya: Buat apa tu?
Abah: Basuh periuk belanga la..Dok harap Acik ke Akak ke Angah ke duduk sini tolong mama abah basuh periuk belanga ni..hehe...


Saya: Oh, lupa..malam tadi buat kenduri bacaan yasin kan? Ok...
Abah: Aala..sempena adik nak pergi tempat baru..acik nak sambung...and ada lagi satu spesel...Lupa ka?


Saya: Apa dia?
Abah: Aih, dah lupa ke?


Saya: Besday abah la...Kan acik dah cakap awal-awal tadi..hehe
Abah..Ouh, yeke..you cakap flower flower la...hehe


SAya: Aish, biasalah..mana best straight straight....Abah, moga diberkati usia, rezeki ye
Abah: Haha...Thank you...thank you...Ha, dah dapat keputusan ke mana nak sambung ni?


Saya: InsyaAllah..adalah tu...

Ala, benda tu plak yang dihighlightkan..hehe
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails