Friday, March 23, 2012

230312: 2S-Selipar dan Sungkai

Ini adalah auto-publish*****

Pada ketika ini, InsyaAllah diri saya dan Mr F tengah bersuka ria di Felda Hot Water Springs Sungkai, Perak :)

Bukan bersuka ria sangat pun..Hujung minggu kena buat kerja jugak...With seniors and kawan2...Sampaila hari Ahad :)

Ok, bila cerita pasal nak pergi bercuti, bermandi-manda ni kat MR F tempoh hari, tetiba teringat...


"Alamak..saya takde seliparla, Mr F..."


"Habis tu, awak pakai apa selama ni?"


"Saya pakai sandal atau kasut yang saya pergi kerja la.."


"Yelah.."


Maka, semalam terus pergi cari selipar yang sesuai di Mydin...Hehe..Saya ni, kalau nak cari selipar biasa2, just terus pergi kedai biasa2 je..Sebab murah and kekdang OK je kualiti dia :)

Pastu, tengah membelek tu...

"Alamak, selipar Angry bird...Wow, untuk orang besaq pun ada..."

Apa lagi, rembatla satu selipar angry bird..hehe...

Rasa macam feel budak2 plak bila pakai selipar camni,
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails