Friday, March 2, 2012

020312: Bila balik dari kerja selepas Maghrib

Last Wednesday, saya balik kerja agak lewat. Bukan selalu saya buat begini. Untuk tahun ni, ini adalah kali ke-2.

Entah semangat apa yang datang pada saya waktu tu. Buat kerja sampai tak ingat nak makan heavy food. Last-last after asar, baru rasa nak makan. Tupun, hanya menjamah roti bun kelapa. Oklah...

Tapi saya rasa maybe semangat ni datang dari speech tnc pagi tu. Wow, bukan main bersemangat tnc ni. InsyaAllah, moga semangat bekerja dan belajar berkekalan lama :)

Pastu, bila je keluar dari ofis, nampak hanya beberapa kereta je yang ada. Nampak macam kereta student je. Nasib baik waktu ni semester baru dah start. Kalau tak, saya rasa maybe boleh kira dengan jari berapa je yang sudi stay di fak ni malam-malam. :)

Then, saya dah rasa...

"Hmm, macam mana diriku nak bawak kereta malam-malam ni? Rasa gelap je...."


Yes...saya ni memang kurang expert bawak kereta malam-malam terutama tempat yang takde lampu jalan sepanjang jalan. Sebab tu saya suka KL sebab jalan dia sepanjang jalan ada lampu :)


Tapi, dari ofis saya ke rumah saya which is dari bangi ke tmn p/jalil, bukan sepanjang jalan ada lampu...Maka terhegeh2 la saya bawa...pegang stereng, macam nak makan stereng. :)


Bahayakan?
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails