Friday, December 6, 2013

Graduasi tadika anak-anak

Hebat budak-budak zaman sekarang kan?

Macam best ja. Macam hebat ja. Macam comel ja... (tolonglah..kenapala ayat ni popular sangat?????)

Ini adalah graduasi 2 anak buah saya dari 2 orang kakak saya :)

Umur 6 tahun, tahun ni..so, diaorang akan masuk sekolah rendah lah tahun depan...

Yang perempuan tu sudah ada 3 orang adik, yang lelaki tu ada sorang abang dan InsyaAllah, akan ada sorang adik tahun depan (bulan dua)...Boboy jugak :)



Sebelah kanan namanya, Ayong..Nama betul Iffa Nadya.Tadika nya Brainy Bunch Islamic Montessari (maapkan saya anda tersalah ejaan).. :)



Yang buat gambaq tanduk ni pulak, namanya Bangchik Raimi..Nama penuhnya Mohd Raimi Naufal :)
Tadikanya bersebelahan Sekolah Al-Amin...

Pendek kata, zaman sekarang semua nak ada jubah graduasi kan?

Saya dulu, takde jubah, tapi dapat jugak scroll sijil and buat persembahan..Tupun dah kira best!...

Gambar masa saya tadika dulu pernah upload kat Friendster (taktaulah jadi apa kat situ),
Anna Da Lady




No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails