Monday, October 28, 2013

Whatsapp dan group

Siapa kat sini yang takdak Whatsapp kat handphone beliau?

Ha, confirm ramai kata, "saya ada" :)

Yelah, zaman sekarang dah canggih...Segala jenis mak nenek teknologi dari tunjuk arah jalan, sampai flipboard ada dalam satu gadget kecil yang boleh di bawa ke mana-mana, asalkan kita ada data plan internet/wireless :)

Macam saya, setelah terpaksa menanggung beban bil handphone sehingga mencapai nilai maksimum (RM300)-dalam sejarah tu...maka, barulah saya start daftar data plan internet....

Dan ternyata, ia takdelah mencecah lagi sehingga nilai tersebut sekiranya saya tak buat tunggakan la kan.. :)

Berbalik kepada topik entry ni, haritu adalah saya sembang-sembang ngan kawan pasal Whatsapp ni..

Dia: Amboi, sibuk nampak...

Saya: Takdelah...ni dok balas message dalam group whatsapp...

Dia: Oh...Banyak ke?

Saya: Takdelah..Kam punya ada dua group je. Tupun kekadang rasa, eh..kenapa message dok bunyi lagik ni..

Dia: Orang pun sama..Tapi, banyaklah group orang..Kekadang tak sempat nak balas..

Saya: Habis tu, pasal pa join banyak grup...

Dia: Hehehehe :)

Bukan dia je, Mr F pun sama...Kekadang tengah malam, handphone berbunyi..Dia ada beberapa group..Tapi ada 2 group ni sangat aktif...Naik tension pula dengaq :)

Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails