Tuesday, March 26, 2013

Persiapan akad nikah adik II

Ni saya tangkap gambar ni, sebab Maksu saya minta saya tangkap gambar...Sebab dia nak cari bekas yang sesuai untuk di'match'kan dengan barang yang di bawah ni...

Esok, Maksu nak datang amik barang ni di ofis saya dan dia akan decorate benda bawah ni jadi satu benda yang indah daripada sekarang....

Barang ni Adik saya bagi masa Ahad lepas, sebelum beliau bertolak ke Kluang untuk kursus.

Hehehe..Kenapa bukan saya yang buat ye?

Sebab..............................................

Saya ni bukanlah orang yang berseni...

Masih saya ingat lagi waktu zaman saya nak bertunang dulu....

Konon-konon nak buat sendiri..Last-last, kakngah saya yang buat...Hehehehe...

Tapi, saya sangat jeles dengan mereka yang berseni ni..Camne ye, nak tambah skill ni?



Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails