Monday, May 28, 2012

Satu jam sahaja Bukit Jalil-Glenmarie, Shah Alam-Bangi

Alhamdulillah, nampaknya jalan raya pada pagi ini sangatlah tenang..Calm :)

Pagi tadi, kami, saya dan Mr F terpaksa bangun awal, sebab Mr F kena berada di ofis beliau pada pukul 7am sebab ada Teambuilding di Pahang sehingga esok, dan saya sebagai driver, perlu menghantarnya ke ofis.

Maka, kami bertolak dari rumah pukul 6.30-6.40 am (tak inta pukul berapa).Dan sampai di sana lebih kurang beberapa minite before 7am..Jalannya, wow..sonok, walaupun ada la juga kereta, tapi tak mcm selalu...

Lepas tu, saya pula ke Bangi menggunakan 2 tol (sunway dan Puchong)..sonok juga, kereta tak banyak...

Pastu bila saya sampai ofis, sonok juga sebab tak ramai lagi org :)

Memang sonok, tapi petang ni saya kena ke Pahang, sebab nak bermalam di sana malam ni..Esok, saya bercuti, Rabu masuk ofis balik, Khamis ke Kelantan

Moga-moga perjalanan saya ke sana selamat. InsyaAllah,
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails