Monday, April 8, 2013

Hadiah birthday!!!

Akhirnya...Benda yang dihajati selama ni, dah berjaya dapat...

Selalu, saya dok jeles je tengok orang-orang perempuan pakai baju ni kat swimming pool...

Nak jugak rasa memakainya...Selalu pakai seluar track suit and baju t-shirt yang bersesuaian...

Tapi, masalah bila nak praktis berenang, sebab baju asyik mengembang je...

Baju swimming suit tu pulak, selama ni saya dok survey, ada yang menepati selera saya dan ada yang kurang...

Bila yang menepati selera, mahal sangat la pulak, then, taktau pulak macammana rasanya bila dipakai...Sebab selama ni tengok kat blog online je...

So, akhirnya, benda ni dapat dirasa dan dibeli di Port Dickson...

Mula-mula saya tak perasan, tapi bila Mr F tunjuk...

Mr F: Eh, Ayang..Ada baju yang Ayang berkenanla...

Saya: Aa, cantiknya...jom try...

So, masa try tu, Mr F suruh try yang saiz kecik dulu...Saya kata, 'mana boleh, kecik sangat ni...'

Dia kata,'boleh punyer!!!!'

Last-last bila try, saiz kecik tu, masuk dari bawah boleh, tapi tak boleh bawak naik ke atas...Hehehehe..

So, saya request kat Mr F....

Saya: Abang, Ayang rasa Ayang lebih selesa saiz yang besar ni la..Sebab satu, dia longgar, satu lagi, lebih selesa, tak segan bila nak pakai :)

Mr F dengan rasa berat hati, "Ok, janji boleh prektis berenang tanpa gangguan..."

So, camne rupanya?


Hehe..masih dalam plastik...

Rupanya, lebih kurang camnilah..Tapi versi longgar nyer....

So, inilah hadiah ulangtahun sebelum melangkah ke angka seterusnya :)

Anna Da Lady



No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails