Tuesday, April 23, 2013

Bulan EmpAT dan Bulan LiMA 2013

Bulan Empat:

Alhamdulillah, nampaknya saya masih lagi belum 'mengwishkan' ucapan selamat hari lahir kepada diri sendiri dalam blog ini. Hanya hadiah in advance daripada suami sahaja yang ingin dikongsi.

Kepada saya, "Selamat hari lahir ke-2x.."
Hint: Tahun depan dah melangkah ke nombor siri yang baru :)

Bulan Lima:

InsyaAllah, kenduri Adik bongsu saya akan berlangsung 4hb ni. Jadi kepada kekawan yang tinggal atau jejak kaki kat area Perlis/Kedah/Pulau Pinang, sila2 lah sudi memeriahkan majlis...

Tema untuk kenduri ni, Hijau kuning, Krim :) Semangat Kedah sikit :)

Ada kelainan sikit dalam kenduri kali ni, sebab InsyaAllah akan ada lalu di bawah pedang, adat rasmi tentera :)

Dan selepas je majlis kenduri Adik saya, InsyaAllah, saya, suami dan MILakan berlepas ke suatu tempat selama hampir 2 minggu. InsyaAllah, bila dah sah betul2, saya akan maklumkan..Mohon doa semua moga apa yang kami hajatkan tercapai ye :)

Anna Da Lady




No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails