Wednesday, April 25, 2012

250412: HAlf...

Harini, half day untuk kali ke-3 kalau tak salah untuk bulan ini. Dan cuti sehari penuh hari Isnin ni :)

Syoknya cuti bila orang bekerja, terutama sebelah pagi. Sebab masih sejuk, udara nyaman je :)

Before keluar dari umah, keluar breakfast dengan Mr F dulu yang ada appointment dgn supplier@Puchong. Sepatutnya beliau kena jumpa pukul 10am, tapi 10am masih di kawasan rumah n 'melantak' breakfast di kedai mamak :) Oh, sonoknya.....

Lepas makan je, kami berdua berpisah. sorang arah selatan, sorang arah tenggara :)

Saya terus tuju ke Jusco Taman Equinne, sebab nak pergi kedai Mr DIY. Last time, saya ada nampak satu curtain yang jenis dipasang pada rod. Murah je and sesuai dengan tinggi sliding door saya :)

Buat masa sekarang, saya hanya pasang satu curtain je untuk layer hadapan. Layer belakang belum lagi, sebab belum jumpa yang sesuai. Saya nak cari yang nipis dan matching dengan color tema curtain di ruang tamu. Hijau, hitam, and maybe nak krim sebagai warna asas.

Tapi, yang ada di Mr DIY, hanya warna yang bukan di atas. WARNA HIJAU KOKO gitu. Kira Okla, cuma rasa kalau beli juga, tak memenuhi citarasa. Just tinggal di situ dulu. Jika rasa tak jumpa dalam masa terdekat ni, maybe boleh pergi ambik yang itu :)

Lepas tu, terus pergi area Presint 14, Putrajaya, setelkan bayar kereta and masuk Mydin (my fevret shopping 'complex'...) HEHEHE...Tengok di stu kot2 ada curtain yang sesuai..Ada, tapi tak cukup labuh. Kurang 10-15cm..Tak boleh..REJECT terus!!!

Misi mencari curtain bulan ini dan bulan hadapan,
Anna Da Lady


No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails