Monday, December 22, 2014

Bola ? Thailand, Malaysia, Jerman

Tengok bola ? Main bola?

Hahaha..Dua-dua saya tak minat sangat..Tapi ikut mood jugak, tambah-tambah kalau ada geng...

Baru-baru ni kan, ada lawan bola antara Thailand-Malaysia..Saya tak ambil tahu sangat, sebab memang ntahla, memang takde minat langsung....Tambah-tambah bila duduk luar dari Malaysia, lagi lah tak terasa suasana 'hangatnya' orang sokong Harimau Malaya..Selalu godek kat FB je..Maka, tahula cerita...

Ada yang kata " Wah, berbaloi aku tengok bola malam ni..walaupun kalah, tapi tengok pemain bola Thailand pun dah cukup syiokkkk" HAHAHAHAHAHAHA

Ada yang kata " Wah, ensemnya mamat ni, macam CR la"...tapi katanya sudah berpunya kepada gadis Jerman ye? hehehe

So, bila sentuh pasal Jerman, masa World Cup haritu, memang setiap kali ada game Jerman ngan mana-mana pasukan, confirm saya akan tengok..Huhu...Entahla semangat bola tu datang dari mana..

Malah, masa final tu, sanggup saya tak lepas mata tengok TV...Masa tu dah la bulan puasa..Lepas je Jerman ditabalkan jadi juara, terus saya dan Mr F keluar jalan-jalan sekejap kat luar rumah, nak tengok suasana rakyat Jerman meraikan kemenangan mereka..Memang adalah bunyi 'ponpon' tu...Dengan ada yang sanggup 'mencelakkan' muka mereka dengan bendera jerman..Ni sedutan yang saya tangkap dari TV je..Tak sanggup nak bersesak ramai-ramai tengok bola kat luar...







No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails