Wednesday, November 6, 2013

Awal Muharram: Seronoknya bila dapat berkumpul ramai-ramai macam ni

alhamdulillah, semalam dapat meluangkan masa bersama keluarga Maksu, keluarga Akak, keluarga angah dll di rumah Maksu di Setapak...

Gambar banyak..Tapi, saya letak gambar 4 budak ni sahaja :)


Dari kiri, anak along (anak Akak saya), Cik Muhammad (anak kedua dan bongsu Maksu saya), Adik (anak bongsu akak saya setakat tahun ni) dan paling kanan adalah anak kawan baik Maksu dan Paksu saya..

Nak dijadikan cerita, anak kawan baik Maksu saya ni dan Cik Muhammad ni berkongsi hari lahir yang sama :)

Dan memori tu masih dalam ingatan saya sebab waktu Cik Muhammad ni lahir, saya tengah study kat Bangi waktu tu...Dan saya kenal kawan baik Maksu dan Paksu saya ni sebab Pakcik tu selalu datang rumah Maksu kalau dia buat jamuan makan-makan...

Dan tetiba pulak, anak sulong dia lahir di sebelah pagi dan Cik Muhammad di sebelah petang 10 tahun yang lalu pada tarikh hari ini...

Alangkah indahnya :)

Dan budak 2 orang ni pulak, besdaynya tak sama, cumamereka ni kamceng sangat bila bersama :) Sorang besday bulan 9, sorang lagi bulan 10 :)

Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails