Monday, September 10, 2012

Puasa 6

Mesti ada orang dah habis kan puasa 6? Hehe..Jeles I...

Jadi, disebabkan tak habis lagi, marathonla saya dan Mr F...Tapi, Mr F tinggal beberapa hari je lagi...Saya banyak!!!!!

Bukan saya je tau, kawan-kawan ofis saya pun sama...Hehe..Majoriti dapat 'beraya' pada hari Jumaat ni...

Kami ni lambat bukan sebab apa, mood raya masih ada...Alasan kan? :)

Sebenarnya kan.....Ada lah 'kata-kata jahat' dalam hati saya ni...

"Tak payahla puasa..Buat penat je..."

Alhamdulillah, 'ada suara baik muncul pulak menentang kata-kata jahat ni'

"Eh, puasa la..rugi...mana tau ini tahun terakhir kita dapat berpuasa di bulan Syawal..."

Hmm...Apapun, moga kita semua dapat bertemu kembali Ramadhan dan Syawal pada tahun depan.
Anna Da Lady


No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails