Wednesday, July 27, 2011

Sangat setuju !!!

....dengan kenyataan ini....


Sebab apa sangat bersetuju? Bukan apa...

beberapa hari lepas, saya ingin memilih supplement untuk tambah tenaga..
lately ni saya perasan diri saya sangat kurang bertenaga....
Nak kata ditinggalkan cik abang untuk sebulan pun, taklah 100% sangat effect nya...
Tapi lebih kepada kekurangan zat kot... :)

so, apa lagi, mulalah menjejakkan kai ke farmasi...
pastu tanya la a few thing, 
mana yang bagus, 
ni dibuat daripada apa, 
kalau makan ni, gemuk tak????

Pastu, bila tiba bab kapsul, pharmacist tu cakap, brand ni dibuat daripada bahan daripada lembu, brand ni dibuat daripada vege....
so, saya terus sambar vege punya...sebab alasannya, mudah hadam

tapi sambil tu syaa terfikir, halal ke kalau kita makan bahan daripada lembu? lembu tu kita kena sembelih dulu kan, kalau nak buat ape2 pun??? Hmmm....

Sebab saya perasan banyak benda yang kita makan kdg2 tak pasti halal kesahihannya...
Nak kata percaya kat logo pun tak boleh nak jamin...
Hm...Wallahualam

So, please think bout it,
Anna Da Lady




No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails