Thursday, March 17, 2011

Bila lihat keadaan seperti ini...


Ala..tak nampak la pulak apa yang di lakukan oleh 2 budak tu...Dah zoom sampai habis pun...Hmm,ni la masalahnya...lepas ni kena beli camera canggih..Baru nampak...

Actually, 2 budak ni tengah merokok kat tepi kereta silver tu...
Hmm, dulu saya dah pernah perasan...Sorang budak je la...
Kali ni, 2 orang...

Masalahnya, yang merokok tu bukan orang besaq...
Tapi, tengok gaya macam budak sekolah rendah atau budak bawah umuq 14 tahun...

Hmm, budak2 zaman sekarang...

Saya rasa nak tegur jugak...Tapi saya tak beranila...
Taula, budak2 bandar ni...Ada sesetangah tu, berani melawan balik kata2 org tua...Tapi tak semua ye...
Tapi, kalau tengok gaya budak2 ni, hmm...
Macam tak makan saman je kalau ditegur...

Tambah2, dia tau mana rumah saya...Takut2 nanti dia bawa geng2 dia, apa-apakan saya...
Nauzubillah..Cuma apa yang saya buat, pandang dia dengan keadaan yang mengatakan 
"Awak buat salah tau"

Apa yang kita perlu buat ye?
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails