Wednesday, May 12, 2010

Berdebarnya & kenangan lalu


Assalamualaikum,
Hmm...berdebarnya-debarnya harini..bukan ape, dok tunggu2 bilala xm result ni nak kuar..last week, ada kwn call dianyer course, dah kuar result..kitanya dokla tunggu2 tak kuar...punyala takut..huwaa...dah la ritu buat..dot dot...wallahualam..moga2..okla..pray for me..

bukan ape...aku ingat lagi, dulu2 pernah menangis gile sebab fail car test..tupun sebab naik bukit tula...first time fail cenggitu..nangis, sedih..punyala takde mood terus..balik umah...family bg support..tambah sedih, sebab lepas tu parents nak berangkat g mekah dah, time nak buat second test...takpe2, my mom said, cuba lagi...thanks my mom, dad, abang, sis, adik for ur support..


huwaa...lepas tu, fikir lagi..ni maybe sebab lama tinggal car lesson kot..yela, buat test lepas bbrp bulan..mau taknya lupa..dah tu, pegang keta pun idak..alasan... hukhuk...

then, pada hari ditentukan, my eldest bro, sanggup sent aku and wait for me to complete the test..nak bg support tu..coz my parents waktu tu dah takde kat mesia..buat haji...so, dia nak bg full supportla kranya..ikhlas tau..aku dpt rasa jugak, dia mesti berdebar2 sama cam aku...dia ada citer kat aku, dia ingat aku dah fail dah sebab dok turun bukit tu sekali...fuyoo..alhamdulillah, past jugak at last..then, da best moment, my bro, belanja makang kat KFC..hehe...tapi, time tu makan tekdela selera sgt..yela..still confuse, happy, sad..semua all in one..


by da way, hopefully hari2 mendatang menjanjikan yang terbaik buat aku and semua yang aku kenali..Chaiyok, Dear..

Regards,
Anna Da Lady

No comments:

Post a Comment

Like this entry? Silala bagi komen...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails